مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:452023-01-01پزشكي

تشکیل جلسه اضطراری ستاد کرونا در کاشان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تشکیل جلسه اضطراری ستاد کرونا با حضور رییس مراکز بهداشت و مسئولان واحدهای مربوط خبر داد.

- مهدی دلاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ورود زیر سویه های اُمیکرون به کشور و احتمال شیوع موج جدید کرونا، همه شهروندان باید رعایت پروتکل های بهداشتی و فعالیت های پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی افزود: افزایش مراقبت های غربالگری در منطقه به ویژه برای گروه های پرخطر شامل کودکان، سالمندان، مادران باردار، افراد دارای بیماری های زمینه ای و نیز افراد دچار نقص سیستم ایمنی از دیگر نکته های ضروری است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: وقوع پیک هشتم و موج جدید کرونا در کشور را زمان مشخص می کند، اما مقرر شد نظارت های ویژه ای برای مدارس و دانشگاه ها توسط واحد بهداشت مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه انجام شود.

دلاوری تأکید کرد: سفارش می کنیم که همه افراد بالای 18 سال که تاکنون دُز جدید واکسن خود را دریافت نکرده اند، برای تکمیل چرخه واکسیناسیون و پیشگیری از ابتلا به کرونای سویه جدید واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی گفت: استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان اقدام های مهمی هستند که باید برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جلسه اضطراری ستاد کرونا در کاشان

تشکیل جلسه اضطراری ستاد کرونا در کاشان